جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵  , Fri 20 Jan 2017

نظرسنجی

آرشیو
 

share
- +

کد مطلب : 1646

پلیس ما باشید

تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۰۸:۱۶

با ارائه پیشنهاد، انتقاد، شکایت و تقدیر خود در خصوص عملکرد پلیس از طریق شماره 197 ما را در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر جامعه یاری نمایید.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/aban%2093/10%20baran/IMAGE11401430539784.jpg





ناشناس|
|۱۳۹۳/۸/۱۰ ۲۳:۴۸
پاسخ
خیلی عالیه تشکر میکنیم که این سامانه در اختیار مردم قرار گرفته .این را هم بدانید که با شماره گیری این سامانه وصل خواهید شد به بازرسی یا حفاظت اطلاعات استان و مستقیم کاری به خود خرامه نداره و واقعا هم پیگیری میکنن من خودم بارها تجربه کرده ام که حتی شکایتی از خود ماموران انتظامی در مورد برخورد نادرست و یا بها ندادن به موضوعی و...داشته ام و یا گزارشی در مورد خلاف کاری ارائه داده ام و مشاهده کرده ام که سریع پیگیری میکنن.اگر هم شکایتی نزد کلانتری خرامه بردید و پیگیر نبودند به این سامانه شماره گیری کنید و مطمئن باشید که دستور پیگیری را از استان صادر خواهند نمود.یاعلی
غریبه|
|۱۳۹۳/۸/۱۴ ۱۵:۰۹
پاسخ
با تشکر .خواستم بگم که چرا سر چهار راه ابولفضل یه فلکه ای چیزی درست نمیکنن یا یه چراغ راهنما نمیزارن؟این و به گوش راهنمایی رانندگی برسونید که ما تا کی باید سر و صدا و وحشت این ماشینهای سنگین کامیونها را تحمل کنیم؟چرا کامیون ممنوع نمیشه سطح شهر؟
ناشناس|
|۱۳۹۳/۹/۲۶ ۲۲:۵۷
پاسخ
با تشکر از مامورین نیروی انتظامی،و تشکر ویژه از راهنمایی و رانندگی که واقعا خوب کار کرده و اگه صلاح مسئولین باشه میدان اب را اصلاح کنند که باعث تصادف نباشه.
علی|
|۱۳۹۴/۲/۱۰ ۲۲:۵۹
پاسخ
از راه اندازی سایت تشکر دارم آیا واقعا" تلفن 197رسیدگی میکند در خصوص مامورین یا نه
ناشناس|
|۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۸:۲۱
پاسخ
با سلام و خسته نباشيد خدمت كليه پرسنل زحمت كش منطقه انتظامي خرامه
قاسم|
|۱۳۹۴/۵/۱۶ ۱۳:۲۴
پاسخ
باسلام وخسته نباشید واقعا از زحمات پرسنل نیرو انتظامی و خصوصا بازرسی این فرماندهی که واقعا پیگیر و جدیت در کار دارند تشکر و قدر دانی میکنم.. (جمعی از ساکنان خیابان غفاری)
معین|
|۱۳۹۴/۶/۲۱ ۱۴:۵۸
پاسخ
واقعا خسته نباشند ..من چند بار شکایت کردم از مامورین و عملکردشون واقعا پیگیر بودن ..این واحد بازرسی من تا به حال ندیدم ...احسنت واقعا شایسته تشویقند
سینا|
|۱۳۹۵/۳/۲۸ ۲۲:۵۴
پاسخ